Pati HerbaMadu

Sunday, 3 June 2018

"10 PUNCA KENCING MANIS YANG ANDA TAK PERASAN"


Baiklah, hari ni kami nak kongsikan kepada anda 10 punca kencing manis yang anda tak perasan/kurang perasan/buat2 tak perasan/perasan lebih.
.
Janji SHARE kepada yang lain
.
===================
10 PUNCA KENCING MANIS
===================
.
1] PENGAMBILAN GULA YANG TINGGI
- Tidak di nafikan pengambilan gula yang tinggi dalam pemakanan seharian adalah punca paling utama penyakit kencing manis in.
.
2] KURANG AKTIVITI FIZIKAL
- Tahukah anda 75% rakyat Malaysia tidak bersenam dan kurang melakukan aktiviti fizikal
.
3] STRESS
- Apabila kita tertekan atau stress, ia akan meningkatkan kortisol. Hal ini menyebabkan insulin tidak dapat digunakan di dalam badan.
.
4] TIDAK MAKAN SAYUR/BUAH
- Individu yang kurang mengambil sayur dan buah berisiko untuk dapat kencing manis.
.
5] SAIZ BADAN MENINGKAT
- Gula yang berlebihan dalam darah “dibuang” oleh insulin ke dalam hati, yang kemudian bertukar menjadi lemak. Lemak-lemak ini mudah disimpan di sekitar pertengahan. Jika anda dapati lilitan saiz pinggang anda semakin bertambah, ia menunjukkan petanda yang buruk.
.
6] MEROKOK
- Orang yang merokok juga berisiko untuk mendapat diabetes
.
7] PENGAMBILAN UBAT-UBATAN
- Ramai yang tidak sedar, pengambilan ubatan-ubatan sebenarnya boleh meningkatkan risiko kencing manis. Ini termasuk “corticosteroid drugs”. Pengambilan dalam tempoh yang panjang boleh menggangu keseimbangan hormon dan kortisol iaitu sejenis hormon adrenal yang mempunyai kaitan dengan kawalan gula dalam darah.
.
8] FAKTOR USIA
- Tidak dapat dinafi, semakin usia meningkat, semakin tinggi risiko untuk mendapat kencing manis. Namun, bukanlah kerana usia, anda mendapat kencing manis. Ini kerana orang muda pun ada yang dapat kencing manis.
.
9] SEJARAH KELUATGA
Jika ahli keluarga anda mempunyai sejarah kencing manis, risiko anda untuk mempunyai kencing manis adalah tinggi.
.
haaa dapt ke dapat?
.
Perasan tak semua ni beraku? Kalau perasan bermakna anda telah bersedia untuk menempuhi kehidupan yang lebih sihat.
.
Ok la itu saje, jangan lupa SHARE
.
.
Ehhhh lagi satu!!
Jka anda serius nak kami bantu selesaikan masalah-masalah seperti jantung tersumbat, sesak nafas, saluran darah tersumbat, dan banyak lagi
.
hubungi kami SEKARANG:
.
📲 013-354 0561
📲 011-2122 5207
.
Atau anda boleh terus ke :
https://clearherbsofficial.com/pati-herbamadu-malay
.
Juga boleh didapati dari pengedar kami seluruh negara
.
#gastrik #ubatgastrik #tandagastrik #turunkankolesterol#tandakolesteroltinggi #kolesteroltinggi #sakitjantung #clearherbs#patiherbamadu #juskolestrol

Monday, 7 May 2018

Tiga Penyakit, Satu Produk


"DARAH TINGGI, KENCING MANIS & KEBAS2 KAKI SEMUA DAH KURANG" - Cik C (bukan nama sebenar)
.
ALHAMDULILLAH...semua tu dah kurang
.
Pati Herbamadu ni bukan sahaja boleh selesaikan masalah kolestral je taw. Bermacam jenis penyakit macam dkt atas tu inShaAllah Clearherbs akan bantu anda settelekan masalah2 tu
.
Cik C dah cuba, anda bila lagi?
.
Jika anda serius nak kami bantu selesaikan masalah-masalah seperti di atas, hubungi kami SEKARANG:
.
📲 013-354 0561
📲 011-2122 5207
.
Atau anda boleh terus ke :
https://clearherbsofficial.com/pati-herbamadu-malay
.
Juga boleh didapati dari pengedar kami seluruh negara
.
#kolesteroltinggi #sakitjantung #clearherbs #patiherbamadu#juskolestrol

Hadiahkan Pati Herbamadu untuk ibu



"Along hadiahkan PATI HERBAMADU ni untuk ibu"
.
Semoga kesihatan ibu bertambah baik
.
Jika anda serius nak kami bantu selesaikan masalah-masalah seperti jantung tersumbat, sesak nafas, saluran darah tersumbat, dan banyak lagi
.
hubungi kami SEKARANG:
.
📲 013-354 0561
📲 011-2122 5207
.
Atau anda boleh terus ke :
https://clearherbsofficial.com/pati-herbamadu-malay
.
Juga boleh didapati dari pengedar kami seluruh negara

Wednesday, 2 May 2018

Herba Penawar Kolesterol dan Jantung


PARAS KOLESTEROL ANDA TINGGI?

 
 Jangan biarkan sehingga melarat. 
Ketahui penyelesaian untuk jantung sihat dengan ramuan 100% 
herba semulajadi.


"Jika anda ada sedang mencari penyelesaian kepada jantung yang sihat…tanpa perlu risau kena buat operation… supaya hidup anda bahagia dan bermakna, ini adalah laman web yang anda perlu baca hingga habis"

  
 Kenal Dato’ Hj. Malek Noor
Dia Pernah Jatuh Tersungkur 
Disebabkan Kolesterol Tinggi


KLIK PLAY pada Video dibawah untuk mendengar sendiri pengalaman daripada Dato Malek Noor terkena serangan jantung dan bagaimana beliau kembali sihat


Masalah penyakit kardiovaskular boleh berlaku pada bila-bila masa. Selain sakit dada, anda mungkin mengalami masalah-masalah seperti:

• Rasa kebas di kaki atau tangan.
• Ada bintik pada bahagian bawah mata.
• Selalu mengah tak boleh naik tangga.
• Sering sakit kepala dan tengkuk.
• Susah bernafas.


Sangat sukar untuk saya terangkan pengalaman diserang sakit jantung. Hanya yang pernah diserang & masih hidup sahaja tahu betapa sakit waktu itu. Saya berpeluh-peluh dan rasa macam nak pitam. Kaki mula menggigil.

Saya sangat muram, dan sangat lemah semangat untuk menghadapi hidup, hinggalah saya bertemu dengan PATI HERBAMADU dari Clear Herbs.


Ramai sangka mereka kurus dan selalu bersukan mustahil terkena SERANGAN JANTUNG
Ini adalah satu KESILAPAN yang BESAR !

Mereka tidak sedar. Mereka makan macam-macam, minum teh tarik hari-hari takde pantang, apatah lagi yang merokok! Akhirnya KOLESTEROL mula bertompok dan melekat pada saluran darah. Selagi ia tidak dicuci, selagi itu ia ada dan bila-bila masa ia boleh ‘meletup’!

Sebab itulah serangan jantung digelar ‘pembunuh senyap’. Sebab itulah ramai orang tak tahu betapa teruk masalah mereka sehinggalah mereka terbaring di hospital. Tak kira muda atau tua, sihat atau kurus, ia tetap menyerang.

 Sekarang Anda Boleh Menikmati Kehidupan Dengan Lebih Baik...Penuh Bertenaga, Sihat dan Gembira.

Memperkenalkan >>>
Pati HerbaMadu
  
Penemuan Ramuan HEBAT untuk  
KOLESTEROL dan JANTUNG
100% HERBA SEGAR & SEMULAJADI 
TANPA SERDAK & HAMPAS



Formula Unik Herba-Herba 
Resepi Tradisi "HomeMade"
Membuatkan Aliran Saluran Darah Kembali Normal Dengan PATI HERBAMADU.

Adunan herba-herba yang menjadi amalan tradisi masyarakat Melayu dan India untuk kesihatan tubuh sejak ribuan tahun, kini disediakan untuk kegunaan anda dengan mudah… jadi anda tak perlu pening-pening kepala… hanya tunggu order sampai ke rumah anda sahaja.

Anda hanya perlu minum 1 sudu sebelum sarapan dan 1 sudu sebelum tidur. Jika anda ada mengambil ubat hospital, jarakkan pengambilan dengan Pati Herbamadu selama 3 jam.

KHASIAT PATI HERBAMADU

(+)
Aliran Darah Kembali Lancar
(+)
Paras KOLESTEROL Kembali Normal
(+)
Tiada Lagi Rasa Kebas Di Tangan Dan Kaki
(+)
Badan Segar Apabila Bangun Pagi
(+)
Rasa Lawas Semasa Membuang
(+)
Membuang Angin Dalam Badan
(+)
Membantu Boleh Menurunkan Berat


TESTIMONI SEBENAR PENGGUNA
PATI HERBAMADU
Dulu Mereka Juga Menderita Seperti Anda.
Kini Hidup Lebih Sihat & Gembira








*Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Segala testimoni dan keterangan adalah daripada pengguna sendiri. Sekiranya anda mengalami penyakit yang berlarutan, sila rujuk doktor anda.

SIJIL DAN PENGIKTIRAFAN
Produk Yang Disahkan
 
PATI HERBAMADU telah lulus ujian makmal! Produk ini terbukti dihasilkan oleh bahan semulajadi yang baik untuk tubuh badan.100% selamat & semulajadi!

PATI HERBAMADU telah disahkan HALAL oleh JAKIM
JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 019-08/2013 



Dapatkan Bekalan Anda Segera!


1 BOTOL
4 BOTOL
PALING JIMAT!
2 BOTOL
Bekalan 2 Minggu
Bekalan 8 Minggu
Bekalan 4 Minggu

 


RM 69
 Klik Untuk Beli Secara Online
Beli Online
RM 240
 Klik Untuk Beli Secara Online
Beli Online
RM 130
 Klik Untuk Beli Secara Online
Beli Online



Atau Terus Hubungi Pengedar Terdekat Anda :


BERMINAT UTK MENAMBAH PENDAPATAN ? 
SERTAI KAMI SEBAGAI PENGEDAR !
HUBUNGI : 018-3664796 / 018-3612775


Setiap Pembelian Layak Menyertai
Cabutan Tiket Umrah